Topp Instagram kontoer - Godt humør


Jeg er en instagramnarkoman. Jeg poster lass av bilder og så fort det ikke skjer noe veeeeldig spennende sitter jeg å koser meg med instagram feeden på mobilen. Jeg bruker den for å forbedre humøret mitt. Jeg følger over 1200 instagrammere, men disse under er de som virkelig får humøret mitt opp. De er flinke å ta bilder, tar ofte bilder og bildene får selv en snurt Lin til å smile!

Har du noen du vil anbefale meg, så blir jeg veldig glad for kommentarer!


VAKRE BLOMSTER OG STEMNING
  1. Julia Née - Vakre litt blasse bilder 
  2. Hanna Wendelbo  - Tegner de vakreste tapeter
  3. Maria Trolle - Tegner utrolige blomstertegninger!
  4. Wild Willow - Veldig kreativ blomsterdekoratør


FLOTTE HAGER OG DERES ANSATTE
1. Elisabeth Haggqvist / Great Dixter - På baksiden av en av de vakreste hagene
2. Fittleworth House Gardens - Sjefsgartneren deler sine dager og hunder
3. Kew - Botanisk hage i London
4. Maria strandhuset - Den vakreste hagen ved havet
5. Susanna på Ramme Gård - Koselige bilder fra Ramme og omegn



DEN ENGELSKE LANDSBYGDA

1. Charlotte-Anne Fidler - Vakkert hus på landsbygda
2. That Cornish bird - Vakre stillben fra den Engelske landsbygda
3. GillyBean17 - Vakre tur og utsiktsbilder  
4. Hannah Argyle - vakre stillben
5. Queen Gardener - personlig og fin feed med hage og landskap
6. Pinkrumba - Veldig vakker feed og særlig god på tåke som jeg elsker
7. The Goodly - Berkshire landskapet er vakkert i denne mannens linse
8. Marte Marie Forsberg - Norsk fotograf i Dorset



HAGEDESIGN
  1. Arne Maynard - Sååå vakkert hjem i Wales
  2. Andy Stedman Garden Design - Moderne og gode overganger hus-hage
  3. Piet Oudolf - Lager vakre massebeplantinger
  4. Adam Frost design - Mange gode praktiske løsninger
  5. Charlotte Gardenflow - Utrolig mye koselige bilder
  6. Sean Murray - Kreativ kar


KJØKKENHAGING

  1. Skillnadens - I all slags vær hele året
  2. Robs Allotment - Vinner av Alotment challenge et par år tilbake
  3. Margunnu - Dyktig dyrker og konserverer
  4. Lavender and Leeks - Koselig allotment blogg  

Kommentarer

hagen vår sa…
Hei!
Nå har jeg fått mange veldig mange spennende instagramkontoer å følge. Fortsetter i morgen å legge dem til. Dette var inspirerende.
Thank you! Anne