Besøk av de vakreste private hagene (in the comfort of you own home)

En av de aller vakreste private hagene i England heter Highgrove.
Eieren er litt av en kar og jeg må si jeg aldri har vært særlig begeistret. MEN fysj så vakker hage han har laget. Denne filmen tar oss på en rundttur i hagen og lar ham forklare tankene bak.
Jeg liker særlig kloakk hagene...

Selv om filmen er lang er den spekket med deilig innspirasjon og vakre plantesammensetninger. Allium og storbladet Hosta er plutselig et must her hos meg!



Kommentarer

Wow, dette er en av de mest spennende hager jeg har sett, satt å lurte på hva en omvisning koster og hvor lang ventetid det er... Prinsen har alltid hatt interesse og sans for kunst og arkitektur, det viser godt igjen her i hans eget maleri! Takk for at du tok oss med!!
Edgar sa…
Takk for videolink! Det var interessant å se :-)
Spennende og litt overraskende med resirkuleringen der!
Lin sa…
Jeg skjønner på deg November- symra at han er kjent for sin sans for kunst... jeg visste virkelig ikke noe av dette. Jeg lærer nytt for hver dag :)

Hagen er iallefall strålende vakker på en litt upretansiøs måte som er midt i stil! :)

Det er mer gull å finne om man følger hvem som har delt filmen og ser hvilke andre han/hun har delt! :)
Maria sa…
Jeg vet ikke om jeg skal takke eller ei. Har sett filmen fra en fantastisk have. og har sett mer. Og mer. Og mer.

Sånnt tar tid... hehe